Kaliteli hizmet bir sac ayağı gibidir. Sacın bir ayağını ürün, bir ayağını bilgi ve diğer ayağını uygulama tekniği oluşturur.
ROTASA işletmelerinde dünyanın en kaliteli ürünü, ROTASA Akademi’de eğitim almış ustalar tarafından Mühendislerin geliştirdiği teknikler kullanılarak ve ROTASA standartlarının oluşturduğu konsept dahilinde kaliteli hizmet ifa edilir.
ROTASA bu sayede Almanya’da bağımsız marka danışma kurulu tarafından Alman markalar car care sektöründe 2010 yılında "En Kaliteli Hizmet Veren Firma”seçilmiştir. Alman tüketicileri tarafından Almanya’nın en iyi markası seçilmesinin yanı sıra, çevreye ve insan sağlığına, halkla ilişkilere ve sosyal projelere verdiği önem ve yaptığı katkıları da göz önünde bulundurarak yüzyılın markası olarak tercih edilmiştir.
Şöyle ki; ROTASA işletmelerinde sunulan her işin ve hizmetin bir tanımı ve standardı vardı
- Hizmet standartları
- Fiyat standardı
- Kalite standardı
- Görsel standartları
- İşletme standartları
ALMAN DİSİPLİNİ
- Her zaman dakik çalışıyoruz
- Yapmanız gereken işleri ertelemeden planlama ve zamanlama konusunda en iyisini yapmaya çalışıyoruz.
- Prensiplerinizden ve kendinizden ödün vermeden çalışıyoruz.
- Kurallara uyup çalışanlara en iyi hizmet alanı ve şartları sunarak onları benimsiyoruz.
- Çalışmaktan kaçmadan çalışmaya devam ediyoruz.
KALİTE ANLAYIŞIMIZ
Anlayışımız Müşteri deneyimini zenginleştirmek için inovatif fikirler üretmeyi ve bunları hayata geçirmeyi bir kurum kültürü haline dönüştürmeyi hedefleyerek ve bu alanda birçok fikri operasyonlarımıza dahil ederek yenilikçi bakış açımızı sadece ürünlerde değil CARE CARE sektörüne taşıyoruz.
Yapılan işler sonrası hizmet faaliyetlerimiz Bursa ve İstanbul un dört bir yanına yayılan ve markamızın içinde bulunduğu hizmet veren yetkili satış noktaları aracılığıyla yürütüyoruz.
Care Care de farklılaşmak için insana ve müşteriye katılan değerlere yatırım yapma vizyonunu benimseyerek, satış noktalarımızda da bu konuda fark yaratan uygulamalar hayata geçiriyoruz.
Hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlamak amacıyla hayata geçirdiğimiz ROTASA ile çalışanlarımıza, yurt içi ve uluslararası iş ortakları ile satış noktası personellerine yüz yüze ve eğitim sitemiyle de mesleki gelişim içerikleri ile eğitimler sunuyoruz.ROTASA ayrıca, iş ortaklarımızın çocuklarına ‘Yeni Nesil İş Başında’ eğitim programını uyguluyoruz ve sektörümüzün inceliklerini iş ortaklarımızın gelecek kuşaklarına da aktarıyoruz.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Müşteri memnuniyeti şirketinizin bugünü ve geleceği için en önemli unsurlardan biri olarak sunduğunuz tüm hizmet ya da ürün kalitesi kadar değerlidir.
CAR CARE
ROTASA olarak CAR CARE' in araç sahiplerine sunmuş olduğu profesyonel çözümler ve uygulamalar sayesinde araçlar hep ilk günkü gibi tertemiz ve ışıl ışıl kalır. Hizmet vermeye başladığımız 2008 den beri ekip arkadaşlarımız ile birlikte en iyi hizmet anlayışını müşterilerimize sunmaya devam edicez.